Hygge Bro

Oiva-raportti
 

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET JA NIIHIN VASTAUKSET

1. Mitä Hygge tarkoittaa?
– Hygge on tanskalainen sanaa ja jonkinlainen suomennus voisi olla kotoilu. Meille se tarkoittaa kivaa fiilistä ja rentoa tekemistä.

2. Mistä löydän aukioloaikanne?
– Viralliset aukioloajat löytyvät aina nettisivuiltamme. Googleen ja Facebookiin niitä myös päivitetään, mutta emme pysty takaamaan, että muutokset tulisivat näkyville välittömästi.

3. Moneltako hävikkilounasta saa?
– Hävikkilounasta saa lounaan jälkeen jos sitä jää myytäväksi. Jos hävikkiä on jäänyt edellispäivältä, saa sitä ostettua jo aikaisemminkin.

 

4. Mistä lounaan hinta muodostuu?
– Lounaan hinnasta n. 7-8 € (65-70%) menee palkkoihin, vuokriin, veroihin ja muihin kuluihin. Loput 3-4 € käytetään raaka-aineisiin.

5. Paljonko lapsen lounas maksaa?
– Lapsen lounas maksaa meillä 0-12 vuotiaalta 6,90€. kts. kohta 4.

6. Onko meillä parkkipaikkoja?
– Kauppakeskus Aapelissa on oma parkkihalli, jossa on tunnin ilmainen pysäköinti talossa asioiville.

 

7. Mistä löydän brunssien aikataulut?
– Brunssien, Salaatti&Vohveli buffien ja muiden erikoiskattausten aikataulut löydät tapahtumat-sivulta. Erikoiskattausten menut löytyvät kohdasta brunssit ja buffat.

8. Mitä teillä on lounaalla?
– Lounastiedot löydät kohdasta lounas. Yleisimmät erikoisruokavaliot on merkitty jokaisen ruuan kohdalle. Lisätietoa saa kysymyllä paikan päältä keittiöstä. Erillisiä annoksia emme valitettavasti ehdi lounaan aikana tekemään.

9. Tarvitseeko tehdä pöytävarausta?
– Suosittelemme pöytävarausten tekemistä isommille seurueille sekä juhlapäivien kattauksille.

10. Voiko pöytävarauksen tehdä liukuvalla ajalla?
– Meillä on varsinkin ruuhka-aikaan sen verran vilkasta, että voimme pitää pöytävarausta voimassa vain 5 minuuttia asiakkaan ilmoittamasta ajasta. Emme pysty pitämään pöytiä tyhjinä varattuna.

 

 

Meillä saa hyvää kahvia myös illalla

Mustikkapiirakka